nimm2 - vitamini i slatkiši
nimm2 - vitamini i slatkiši
nimm2 logo

Uvijek popularni

Marka nimm2 popularna je kod djece i odraslih od 1962. godine te je jedna od najpoznatijih njemačkih marki tvrdih bombona. Obitelj te marke stalno se širi, ali ostaje vjerna našem glavnom obećanju: „Vitamini i slatkiši“. nimm2 slatke su male poslastice koje pružaju sretne trenutke.

nimm2 Smilegummi

nimm2 Smilegummi voćni su bomboni od voćnog soka i vitamina. Dostupni su u raznim okusnim inačicama i raznim okusima.

Povijest
Vitamini i slatkiši - nimm2 ispunjava očekivanja potrošača od 1962. godine. Priča o uspješnom konceptu.

I danas vrlo uspješne

Široka paleta proizvoda

Danas osim klasičnih voćnih bombona i nimm2 Smilegummi postoji mnogo više vrsta, a sve sadrže najbolje od nimm2. Među njima su nimm2 Soft, nimm2 Lollies ili nimm2 Smilegummi AppleBuddies i Shakies: paleta koja sadrži za svakoga ponešto.

2006

Idemo u krug!

nimm2 Soft na tržištu su od 2006. godine. Bombon za žvakanje s punjenjem voćnog okusa i vitaminima koji je bio na raspolaganju u četirima okusnim inačicama doživio je trenutačan uspjeh!

1996

Prekretnica

Priča o uspjehu gumenih bombona započela je 1996. godine. Bombonima nimm2 Smilegummi tvrtka Storck na tržište je lansirala voćni bombon s voćnim sokom i vitaminima. Iznimnu prekretnicu i najprodavaniji proizvod sve do danas!

nimm2 1996: Ein Meilenstein

1980

Mudre riječi

„Ako vaše dijete najviše na svijetu voli bombone, a vi na svijetu najviše volite svoje dijete, dajte mu nimm2.“ Ovaj televizijski slogan odigrao je veliku ulogu u iznimnom uspjehu bombona nimm2.

nimm2 1980: Wise words

1962

Spektakularna inovacija

Sve je započelo 1962. godine s voćnim slatkišem nimm2, koji je od samog početka sadržavao vitamine i okusno voćno punjenje. Sve od tada slogan „Vitamini i slatkiši“ predstavljao je uspješan i jedinstveni koncept ove dobro pozicionirane marke tvrtke Storck koji je kombinirao jedinstvenu poslasticu i izvrsni okus bombona nimm2.

nimm2 1962: Spektacular innovation